torsdag 7 januari 2010

Välkommen älskade ljus!

Det har vänt!! Ljuset är påväg tillbaka. På min titel av det här inlägget låter det nästan som att jag blivit religiös, men jag känner bara en sån befrielse över att vi går mot vår! Våren är den bästa tiden på året. Allting som vilat lever upp igen, och jag lever upp igen!
Jag kommer ändra innehållet på bloggen lite. Det kommer att bli lite vidare innehåll, och jag hoppas att ni gillar det. Det blir lite allt möjligt som jag känner för att dela med mig av.

Och vita tulpaner är bland det finaste jag vet! Tack för den fina buketten Sara m. fam.



1 kommentar:

Caroline sa...

Hej!
Mitt namn är Caroline och jag praktiserar på LivingGreen. Vi är intresserade av ett möjligt samarbete mellan LivingGreen och din blogg. Jag skulle väldigt gärna vilja ha din mailadress så att jag kan kontakta dig närmare!
MVH
Caroline

caroline.gronroos@hotmail.com